SpeedBlogs
Leer snel en pas direct toe. Je bent maar één klik verwijderd van het aanpassen van je gedrag en vaardigheden met de SpeedBlogs.
- All
- Aanzienlijk Meer Verkopen
- Energiegévend Leiderschap
- Klantenthousiasme creëren
- Meer Betrokken Medewerkers
- Samenwerken Is Samen Werken
- Aanzienlijk Meer Verkopen, Energiegévend Leiderschap, Klantenthousiasme creëren, Meer Betrokken Medewerkers, Samenwerken Is Samen Werken
Van verandering naar eigenaarschap: 8 belangrijke fasen
Veel leidinggevenden proberen verandering te snel door te voeren in hun organisatie. Maar verandering heeft tijd nodig, of het nu Burn-outpreventie? Ik help je!
Helaas is burn-out een toenemend probleem onder nieuwe generaties medewerkers. Het vormt niet alleen een bedreiging voor hun welzijn, maarStilte in het verkoopgesprek: Geheime wapens van topsporters
Stilte is soms de meest veelzeggende ruimte in een verkoopgesprek. Ontdek hoe deze stiltes je helpen om de behoeften vanAfsluittechnieken: Krachtige methoden van verkoopkampioenen
Afsluittechnieken: Wil je vlotter deals sluiten in verkoopgesprekken? In deze SpeedBlog onthul ik de 3 meest effectieve methoden om succesvolWerkrelatie en productiviteit: Balans voor effectiviteit
Werkrelaties en productiviteit vormen de ruggengraat van een succesvol team. Het is fantastisch als medewerkers met plezier samenwerken, maar hetVoorbeeldgedrag: Lessen van beroemde topsporters
Voorbeeldgedrag: Benieuwd naar het geheim van energiegévend leiderschap? Het gaat verder dan het nemen van beslissingen op het juiste momentKlantgerichtheid 2.0: Gaat jouw bedrijf ver genoeg?
Klantgerichtheid is een hot topic in de huidige zakenwereld, maar is jouw bedrijf echt vooruitstrevend genoeg? Het voldoen aan klantbehoeftenOnnodige regels en procedures: Voorkom werkplekbelemmeringen
Onnodige regels en procedures kunnen jouw werkplezier beperken. Studies wijzen uit dat 25% van nieuwe medewerkers binnen een jaar vertrekt,Micromanagement: Wat je moet weten en hoe je het aanpakt
Micromanagement is wellicht herkenbaar: je leidinggevende lijkt elke stap die je binnen het bedrijf zet nauwlettend in de gaten teKoopmotieven begrijpen: De sleutel tot verkoopsucces
Koopmotieven vormen de drijvende kracht achter de keuzes van klanten bij het aanschaffen van producten of diensten. Het begrijpen enKlantgerichte productvoordelen met verkopen op niveau 3
Klantgerichte productvoordelen zijn van essentieel belang. Waarom? Niet alle voordelen van je product of dienst benoemen, maar zorgvuldig selecteren en